.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میرحسین می آید؛ خاتمی می رود؟

یک منبع نزدیک به میر حسین موسوی از جدی بودن نامزدی وی در انتخابات آتی و احتمال زیاد کناره گیری سید محمد خاتمی خبر داد.

به گزارش فرارو این فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: میر حسین موسوی راه بی برگشتی را انتخاب کرده است که همگی با نهایت سعی و تلاش در ادامه راه او را همراهی خواهیم کرد و مطئمن باشید یکی از افرادی که در انتخابات آتی ثبت نام خواهد کرد، مهندس میر حسین موسوی است.

وی در ادامه با اشاره به حضور سید محمد خاتمی در عرصه انتخابات نیز اظهار داشت: شاید برخی افراد حامی آقای خاتمی مایل به تداوم حضور وی در عرصه باشند، اما شخص آقای خاتمی در این انتخابات کاملاً با مهندس موسوی هماهنگ هستند. ایشان یکی از چهره های پر افتخار این کشور است که هرگز حاضر نیست منافع ملی ملت را به خاطر برخی سیاسی بازی ها فدا کند و بنابراین شما یقین داشته باشید با ورود مهندس موسوی به عرصه، دیگر تعدد نامزدهایی وجود نخواهد داشت.

این اظهارات در حالی است که پیشتر نیز سید محمد خاتمی بارها بر اولویت میر حسین موسوی برای نامزدی در انتخابات آتی سخن گفته بود. اما ظاهراً اعلام نامزدی خاتمی به این دلیل بود که مهندس موسوی اعلام نامزدی در بهمن ماه 1387 را نپذیرفت و این اعلام را موکول به اواخر فروردین 1388 کرد.

با این شرایط به نظر می رسد حضور فعال هر دو چهره اصلاح طلب در عرصه در نهایت به ماندن میرحسین موسوی ختم خواهد شد. چرا که فعالیت های مهندس موسوی او را از یک چهره ناشناخته تبدیل به یک چهره شناخته شده ای کرده است که مایل نیست خود را به یک جناح سیاسی خاص سنجاق کند.

به همین دلیل برخی حامیان موسوی معتقدند در پیش گرفتن « اصولگرایی اصلاح طلبانه » از سوی مهندس موسوی سبب شده است نه تنها موقعیت وی در میان بدنه اصلاح طلبان تقویت شود ، بلکه در میان اصولگرایان نیز برخی شخصیت ها و گروه ها به وی ابراز تمایل کنند.

با این حال نباید نادیده گرفت که در صورت تداوم حضور مهندس موسوی در عرصه و کناره گیری سید محمد خاتمی از این میدان، برخی گروه ها نظیر سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت که شعار «یا خاتمی یا هیچکس » را سر داده اند، با یک ابهام جدید در مواضع خود روبرو خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دادمان 15 اسفند 1387
شما را به خدا اگه حالا یه وقت هیچ کس نیاد روی من اصلا حساب نکنید.اصرار هم نکنید.گرچه نه خاتمی انصراف و نه موسوی نام نویسی خواهد کرد.
دادمان 15 اسفند 1387
ای بسوزه عالم بی خبری که یه خبر رو مجبور نباشین دو بار بنویسین مگر اینکه خبر تبیلیغ یه ایده خاصی باشه که در اون صورت صدبار هم بنویسید جای دوری نمیره.اما لا اقل تیترش رو عوض کنید ومثلا بنویسید خاتمی که خواست نامش فاش نشود زیر گوش ما گفت "به جان مادرم"(قسم برای تاثیر دروغ مهم است) من انصراف میدهم و از این جور حرفا.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.